قبل أن أنزل بساعة واحدة افتكرت الشهداء اللى ماتوا من ليلة 30/يسمبر الماضى حتى أحداث مجلس الوزراء والمجمع العلمى
نفسى أوصلهم صوتى ويسمعونى وأقول أنا عمرى ما كنت هنزل لولاكم والله، وعشان خاطر عيونكم هنزل، عشان تطمئنوا أكتر
رغم إنى عارف ومتأكد إنكم بوطن أجمل، وعالم أنقى وأرقى، وبصحبة ناس أشرف وأجدع ألف مرة من اللى هنا، إلا إنى ما زلت بدعى لكم ربنا يعوضكم خير فى شبابكم وعمركم اللى اتسرق منكم بدون وجه حق، رحمة الله عليكم، ربنا يتغمدكم بواسع فضله أنتم واللاحقون منا بكم .
نفسى أوصلهم صوتى ويسمعونى وأقول أنا عمرى ما كنت هنزل لولاكم والله، وعشان خاطر عيونكم هنزل، عشان تطمئنوا أكتر
رغم إنى عارف ومتأكد إنكم بوطن أجمل، وعالم أنقى وأرقى، وبصحبة ناس أشرف وأجدع ألف مرة من اللى هنا، إلا إنى ما زلت بدعى لكم ربنا يعوضكم خير فى شبابكم وعمركم اللى اتسرق منكم بدون وجه حق، رحمة الله عليكم، ربنا يتغمدكم بواسع فضله أنتم واللاحقون منا بكم .